Marlies & Mayonne @ South-East Asia!

Amsterdam - Nog maar 3 nachtjes!

Wat was het eengeweldig, leuk, gezellig endruk afscheidsfeestje! We hebben het ontzettend naar ons zin gehad, en hopen jullie ook allemaal!

Bedankt voor alle lieve cadeautjes (het perfecte fotoboek(je) van Marlies, de cd met Vergeet-Ons-Liedjes van Mayonne ennatuurlijk de orchidee! :) ) en kaarten. Het voelt bijna alsof jullie ons echt gaan missen!We hebben net de foto's van het afscheidsfeetje online gezet (ze zijn zo leuk!!).

Het isondertussen alweer zondag, oftewel 3 dagen voor vertrek! Wat gaat de tijd toch snel! Het begint nu toch wel erg spannend te worden.

Bij deze ook welkom op onze blog. Op deze site zullen weje op de hoogte houden van de laatste avonturen (of avontuurtjes!). Door het klikken op de tabbladen hierboven kun je ons op verschillende manieren volgen. bij reislogs staan al onze verhalen (al dan niet geillustreerd door foto's/filmpjes), bij foto's staan de foto's (verrassend hè?), op de kaart kun je precies zien waar we zijn, hoe we zijn gereisd, vanuit welke plekken we een berichtje hebben gestuurd, en waar de laatste foto's zijn gemaakt (hoe interactief!), en dan als laatste het profiel, hier vind je meer over ons en onze reis.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. We hebben de meeste mensen zelf al toegevoegd voor emailalerts, dus heb je al een mailtje van ons gekregen hoef je je mailadres dus niet meer achter te laten. Vind je het nu al enorm irritant dat je een mailtje van ons hebt gekregen, moet je gewoon even op de link in het mailtje om je uit te schrijven, je krijgt dan als het goed is geen mailtjes meer (maar je weet het nooit natuurlijk :P).

Dan voor alle lieverds die ons willen komen uitzwaaien op Schiphol, hier nog even ons vluchtschema (met lokale tijden):

09/01 Amsterdam Vertrek 14.50Vluchtnummer: BA0435
09/01London HeathrowAankomst15.10

09/01 London Heathrow Vertrek21.45 Vluchtnummer: BA7312
10/01 Bangkok Aankomst 15.55

We weten nog niet helemaal hoe laat we op Schiphol afspreken, maar bel even als je interresse hebt in deze geweldige activiteit! De eerste dagen zullen we in Bangkok zijn, en daarna vertrekken we richting Zuid-Thailand en de rest van Zuid-Oost Azië.

We hebben ook een ander mobiel nummer:
(+31)(0)6 57035341

In Thailand kopen we een Thaise simcard zodat weoveral in Thailand bereikbaar zijn ereikbaar zijn. Maar tot die tijd kun je ons dus smsen op dit nummer. En we zijn dus vanaf woensdag niet meer bereikbaar op onze gangbare06-nummers.

Ok, dat was het voor nu. Misschien tot op Schiphol!

Liefs,
Mayonne & Marlies

Jorrit

Leuk! Veel plezier met de vlucht en zwaai nog even als je bijna land op Londen :p
Succes! xx

Tjitske B

Wat was het een tof feestje vrijdag. En hele leuke foto's. Ik zie jullie nog wel op Schiphol. Nog een paar nachtjes.....

josien

Heel veel plezier!!Jammer dat ik er vrijdag niet bij was, maar zoals ik las, was het toch een gezellige avond!
slaap nog even lekker in je eigen bedje!!

kus jo

Caar U.

Dag lieve travelbabes, jullie site ziet er puik uit! Ik ga het natuurlijk proberen om jullie uit te zwaaien op Schiphol.. :'( een traantje te laten, een knuffel te geven en dan jullie een flinke duw te geven in de richting van de douane! Bah.. ik wil ook!

x Caar

Karin Moerkerk

Hey meiden...wat gaan jullie nu weer ondernemen?
Studiereis? Cultuurreis? Reisje in het kader van de maatschappelijke betrokkenheid?
Leuk om jullie te volgen!
Zorg dat er weer een filmploeg in de buurt is, Marlies, dan kun je er weer een documentaire van maken?

Ik probeerde te ontdekken welke route jullie gaan nemen maar zag ik die niet echt staan. Ach..ik hoor het wel van Paulien!
Leuk al die foto's met die ex-hagevelders!
Nog drie nachies en dan volop genietuh.....!!!!
Liefs

Irène

He Marlies! Leuk dat je me op de site- lijst hebt gezet, ben erg benieuwd naar je foto's en verhalen! Hééél veel plezier in azie, geniet ervan! Liefs irène

Betty Hooft

Dag lieve Mayonne en vriendin, wat hebben jullie een mooie site, echt geweldig. Een hele goede vlucht woensdag en veel plezier met deze spannende reis. Ik vind het erg leuk om op de hoogte te blijven. Groetjes en kusjes van ons allen. De hooftjes

Martijn en Eline

Heej Mayonne!

De site ziet er al leuk uit! Wij gaan zeker meelezen met jullie belevenissen! Heel veel plezier en geniet van de leuke en bijzondere tijd daar!

Goede reis!!!

Martijn en Eline.

Eva

Spannend!!!! Ik zal ff een fles met boodschap in zee gooien hier, hopelijk vind je hem dan ergens in Z-O Azie aan de andere kant van de Stille Oceaan.
Wij zijn ´m woensdag alweer gevlogen naar Buenos Aires. Heel veel plezier voor jullie beide!
Liefs uit Puerto Natales, Chili
Eva (van het logeerhuis)

Gerard,Hermien en Bart

Mayonne jammer dat jij onze nieuwe aanwinst niet in levende lijfe kan bekijken ,ik zal een foto mailen.Wij wensenn jullie een goede reis,veel plezier en veel leuke indrukken en wij blijven jullie volgen
een dikke knuffel van ons allen.

Kees en leida

Lieve Marlies , wat ziet jullie site er gezellig uit. Leuk om zo een beetje mee te kunnen reizen met jullie!Geniet er van. Veel liefs van Kees en Leida

HarryW

Nou, jammer dat ik niet op je feestje was. Ziet er leuk uit. Ik moest, zoals je weet, samen met je oom Kees hard werken aan het huisje in de Elzas. Geniet en doe voorzichtig
P.

Erik van K. en Paulien W.

Veel plezier met jullie reis..
denk nog eens aan ons..

*snik*

Erik van K. en Paulien W.

Okee dit was te standaard.. ;-)

Maar nu:

Na urenlang nagedacht te hebben. Hebben wij iets gevonden hoe jullie de lange vliegreis kunnen doorstaan. Misschien is dit iets voor jullie?

Maar pas op, het is moeilijker dan jullie misshcien zouden denken:

Succes in ieder geval..

"Enjoy your flight"

Kusjes en liefs,

Erik en Paulien

zo, en nu een klacht..

Kan ons bericht niet gewoon bovenaan komen te staan? .. Nu komt al het nieuwe onderaan.. Da's niet handig, niet voor jullie, en niet voor ons..

Beetje jammer..

Erik van K. en Paulien W.

Ohja, en groen is ook niet onze lievelingskleur..

Wij willen mogelijkheid om de site te kunnen personaliseren..

Met vriendelijke groet,

E. en P.

Marlieeeeeeeeeeees,

We vervelen ons gewoon een beetje, kom maar weer thuis van al dat ge-shop..

Okee nu gaan we niets meer schrijven. .

Alleen dit nog '...'

Aiz

Yo gappies, een hele hele goede reis!!!! En uber veel pleizer!!!!! hoop dat jullie schermpje hebben ik vliegtuig dan wil je bijna het vliegtuig niet meer uit, mmm athans dat goldt voor mij :P
Kuzzzzz

Corine, John en kinderen

Zojuist ons mailadres toegevoegd, zodat we helemaal op de hoogte blijven van jullie reis!
Genieten we ook een beetje mee van jullie avonturen. Een goede reis en de groeten van Carlijn :D

Dick en Thea

Nou Marlies, het is bijna zover! Spannend hoor! Een goede reis en heel veel plezier. Liefs, Thea

ni hao from pepijn

na de belofte aan mezelf om geen mail te lezen op vakantie, ben ik na twee dagen al gekrakt. de onbemande computers in het hostel in combinatie met de kou buiten was te verleidelijk.
maar nu kan ik jullie wel een vreselijk goede reis wensen, en das ook niet onbelangijk! vreselijk goede reis gewenst! tot snel.
liefs, pepijn

victor

heel veel plezier!!

Erik

Hey Marliefie! Warm he in Bangkok! Het is hier nu 1:55 u, heb net nog een biertje gedaan bij Caroline. Zat net dat ik helaas morgen al om 9.00 uur tentamen heb, beetje jammer. Gek zo zonder jou... geniet ervan, groetjes aan Mayonne

x

Ria van Wijk

Dag lieve meiden. Probeer jullie te bellen op het Hollandse nummer, lukt tot op nu nog niet.
Koop snel een andere kaart?
Knuf knuf, Ria

Hans van Wijk

Hoi Mayonne en Marlies,
Joran heeft spyke op de computer gezet, tevens hebben we een web-cam aangesloten, kortom communiceren maar! We hebben een aantal bijzonder leuke foto’s van jullie vertrek, hoe zet ik die op jullie site? We horen van elkaar, het is bij jullie bijna ochtend, ik ga naar bed. Terzijde het regent en stormt momenteel, dat weer in Thailand lijkt me aantrekkelijker, XXXYYY Hans

jozien de Jager

Hoi Mayonne, leuk om jullie op deze manier te volgen. En wat een verschil, hier regen en jullie in de warmte. geniet er maar lekker van. groet Jozien

Minck S & Claire G

Bedankt voor de party,
veel plezier daar!
Wij redden het wel hier;)
kus van ons

john bouman

jozien de jager: mocht je dit lezen: ben je de jozien die ik ken van dansen (wim de haas, enz)?
zo ja, email me svp: johnbouman@hotmail.com
dank je!